حدیث روز

8 راه گریز از تبهکاران اینترنتی
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

۸ راه گریز از تبهکاران اینترنتی

طبق آخرین آمارهای اعلام شده از موسسات جهانی بیش از 90 درصد پیامهایی که وارد پست الکترونیک کاربران می شود را هرزنامه ها تشکیل می دهند که تنها راه مقابله با این مسئله توجه به هشدارهای امنیتی متخصصان آگاه به امنیت اطلاعات و فرهنگسازی در این زمینه است.
به گزارش خبرنگار مهر، امروزه هرزنامه (اسپم) به پدیده ای بحرانی در دنیای اینترنت و کاربران شبکه تبدیل شده که در کشور ما با توجه به جدید بودن بحث جرائم رایانه ای، این هرزنامه ها نادیده گرفته می شود و کاربران توجه زیادی به آن ندارند.
پیشرفت چشمگیر هکرها و جاسوسان الکترونیک، امنیت رایانه‌ها، شبکه‌های رایانه ای و حتی اطلاعات محرمانه اشخاص و سازمانها را به مخاطره انداخته به طوری که گفته می شود در ایران به دلیل عدم آشنایی و نبود آموزشهای مدون 50 تا 60 درصد سیستمها در خطر جاسوسی الکترونیک هستند.

    برای دیدن مابقی مطلب به ادامه  مطلب بروید

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 186947
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content